Add this page to:


رضا داغستانی همچنان ممنوع الملاقات است

يکشنبه ۱۲ اسفند ۱٣٨۶ - ۲ مارس ۲۰۰٨

اورمونیوز: به گزارش خبرنگار اورمو نيوز٬ عليرغم دستور کتبی قاضي پرونده٬ مأموران اداره اطلاعات اورميه در اقدامی غير قانونی از ملاقات خانواده رضا داغستانی روزنامه نگار آذربایجانی با فرزندشان ممانعت به عمل آوردند. خانواده رضا داغستانی که نگران وضعيت فرزند خود می باشند٬ با تلاش فروان توانسته بودند٬ از قاضی رجبی (دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه) برگه ملاقات دريافت کنند٬ اما بعد از چندين ساعت تحمل جلوی درب بازداشتگاه مايوسانه به خانه بازگشتند.

رضا داغستانی دانشجوی ترم آخر رشته روانشناسی است. او به علت دستگیری در روز دوم اسفند موفق به شرکت در امتحانات کارشناسی ارشد این رشته که روز سوم اسفند برگزار شد٬ نگشت.

متأسفانه مادر از بيماری قبلی رنج می برد و وضعيت نامعلوم فرزندش در بازداشتگاه اداره اطلاعات اورمیه٬ اوضاع جسمی و روحی وی را نگران کننده کرده است.

همچنین سعيد نصيری که به همراه شهرام قلیزاده روز سی ام بهمن ماه به جرم پخش اعلامیه های دعوت به اعتراضات روز جهانی زبان مادری دستگیر شده بود٬ چند روز بعد از انتقال به زندان مرکزی اورميه از زندان آزاد شده است. شهرام قلیزاده همچنان در بند ۱۲ زندان مرکزی اورمیه به سر می برند.