Add this page to:


با گذشت یک ماه از بازداشت آقای صالح کامرانی هنوز علت بازداشت ایشان مشخص نیست!

با گذشت یک ماه از بازداشت آقای صالح کامرانی هنوز علت بازداشت ایشان مشخص نیست!
بنا به اخبار واصله از زندان اوین آقای صالح کامرانی، فعال حرکت ملی آذربایجان و وکیل مدافع تمامی اقشار جامعه و بخصوص فعالین حقوق بشر در ایران، در بند 209 زندان اوین در سلول انفرادی و در وضعیت بدی به سر می برد. این در حالی است که نه تنها به خانواده ایشان، حتی به همسرشان نیز اجازه ملاقات نمی دهند و تنها یک بار در اولین روزهای بازداشت با خانواده خودشان تماس کوتاهی داشته اند، حتی بعضی اخبار ضد و نقیض از اعتصاب غذا و انتقال به بیمارستان آقای کامرانی حکایت دارند.

لازم به ذکر است که آقای کامرانی از ناراحتی قلبی مزمنی برخوردارند.

با این حال آقای کامرانی هنوز تفهیم اتهام نشده و علت بازداشت ایشان هنوز مشخص نشده است و حتی همسر ایشان،خانم مینا اصغری، نیز چندین بار از طرف نیروهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم بخاطر اطلاع رسانی در مورد همسرشان، تهدید به بازداشت شده اند.

آقای صالح کامرانی از کاندیداهای شورای شهر تهران می باشند و وکالت افرادی نظیر آقای صالح کامرانی(فعال حقوق بشر)، آقای مهندس امانی(فعال حقوق بشر)، آقای یوسف عزیز بنی طرف(فعال حقوق بشر) و ... را بدون هیچ چشم داشتی بر عهده داشته است.

همچنین مقالاتی در باب حقوق بشر و حقوق اجتماعی و فردی و حقوق کودکان در نشریاتی نظیر نشریه وزارت دادگستری و اویرنجی و اویرنجی باخیشی و سایتهای معتبر خبری و حقوقی و علمی نظیر دورنا و ایلنا و... به چاپ رسانده است.



با اندکی جستجو در اینترنت می توان به رزومه تقریباً کاملی از فعالیتهای بشردوستانه آقای کامرانی دست یافت با این حال دستگیری و بازداشت بی دلیل آقای کامرانی تقریبا از طرف سایتها و روزنامه های خبری و داعیه حقوق بشر بایکوت خبری شده است، لذا از دوستان و فعالین حقوق بشر تقاضا داریم در این مورد اندکی تامل کرد.
تاریخ ارسال خبر: 01/07/1386