Add this page to:


یک ماه از آنروز گذشت که من هم مثل تو آزاد بودم!!!!

نمی دانم چرا ولی همچنان در بندم!!!!
آقای صالح کامرانی همچنان در بند به سر می برند.
خانم مینا اصغری همسر ایشان در مصاحبه با خبرنگار وبلاگ ضمن اشاره به بی دلیل بودن دربند بودن همسرشان اظهار داشتند که هنوز اجازه ملاقات به وکیل همسرشان داده نشده است.
ایشان در ادامه افزودند که هنوز وضعیت آزادی یا ادامه بازداشت همسرم مشخص نیست.
ایشان همچنان فرمودند که قرار بود روز شنبه(24/04/1385) بعد از یک تماس تلفنی با بازپرسی شعبه 14 دادگاه انقلاب، بتوانم با همسرم ملاقات کنم، ولی بعد از تماس به من گفتند که نمی­توانم با ایشان ملاقات کنم.
همچنین در 10 روز اخیر که من پیگیر کارهای همسرم بودم هیچ کس در دادگاه جوابگوی بنده نبوده است.
قرار بود که تا اواخر هفته قبل وضعیت همسرم مشخص شود ولی همچنان این دست آندست می کنند و ما همچنان بلاتکلیف هستیم.
لازم به ذکر است که آقای صالح کامرانی وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق بشر و عضو کانون وکلای تهران، در روز 24/3/1385 از جلو دفتر کار خودشان واقع در تهران ربوده شده اند، و همچنین بعد از چندید بار مراجعه وکیلشان آقای مولایی برای ملاقات با آقای کامرانی و همچنین امضا وکالت نامه، هنوز موفق نشده اند موکل خود را ملاقات کنند.

تاریخ ارسال خبر 25/04/1385