Add this page to:


مصاحبه با خانم مینا اصغری همسر آقای صالح کامرانی

مصاحبه با خانم مینا اصغری همسر آقای صالح کامرانی

اتهام همسر بنده اقدام برای براندازی نظام از طریق تبلیغ علیه نظام می باشد.
خانم مینا اصغری با بیان این مطلب اظهار داشتند که امروز(13/04/1385) نیز با توجه به قولی که از طرف دادگاه داده شده بود همسر بنده آزاد نگردید.
ایشان اظهار داشتند که : روز شنبه 10/04/1385 همسرم به من زنگ زدند و گفتند که قرار وثیقه بنده مورد موافقت قرار گرفته و قرار است که با قرار وثیقه 10 میلیون تومانی بنده را آزاد کنند، من نیز با توجه به حرف ایشان روز یکشنبه 11/04/1385 به دادگاه مراجعه کردم. ولی در کمال ناباوری دیدم که قرار وثیقه به 50 میلیون افزایش یافته است. من نیز با عجله قرار وثیقه 50 میلیون تومانی آماده کردم ولی بعد از 4 – 5 ساعت بروبیا، به من گفتند که آقای قاضی مرخصی هستند و روز سه شنبه تشریف می آورند، شما روز سه شنبه بیایید آزاد میکنیم.
امروز(13/04/1385) نیز من از ساعت صبح ساعت 8 همراه با خانواده و تعدادی از دوستان به شعبه 14 بازپرسی دادگاه انقلاب واقع در خیابان معلم رفتیم و بعد از مراجعه به دفتر قاضی متوجه شدیم که ایشان تشریف نیاورده اند.
بعد از یک ساعت منتظر شدن به ما گفتند که آقای قاضی امروز تشریف نمی آورند و مثل اینکه پیش دادستان کل تشریف برده اند و فردا قرار شده بیایند.
لازم به ذکر است که هنوز به وکیل آقای کامرانی اجازه ملاقات داده نشده است، ایشان در تاریخ 10/04/1385 با مراجعه به بازپرسی مربوطه برای ملاقات، اجازه ملاقات نتوانسته اند بگیرند و همچنین به ایشان گفته شده که در عرض این هفته ایشان آزاد خواهند شد و نیازی به وکیل ندارند! و همچنین به آقای صالح کامرانی اجازه داده نشده تا وکالت نامه خودشان را امضا کنند.
ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به ملاقات حضوری خودشان با قاضی مربوطه فرمودند: من بعد از اینکه محل دادگاه را ترک کردم اتفاقی قاضی را ملاقات کردم و متوجه شدم که ایشان در مرخصی به سر میبرند.
بعد از پرسش از قاضی در مورد وضعیت همسرم ایشان فرمودند که هنوز تحقیقات ما تمام نشده و ایشان باید در بازداشت باشند و هنوز به این زودیها احتمال آزادی ایشان وجود ندارد.
درپایان خانم مینا اصغری در خصوص اتهامات همسرشان اعلام کردند که تنها اتهام همسرم که از طرف دادگاه اعلام شده، اقدام برای براندازی نظام از طریق تبلیغ علیه نظام می باشد.

تاریخ ارسال خبر 13/04/1385